zondag 25 juli 2021 om 10.00 uur

Voorganger(s): Mevr. ds. J. Eldering-Schenkel, Vaassen

• Er mag ook weer worden meegezongen met de liederen door de aanwezigen. Omdat de aantallen kerkgangers beperkt zijn, het aantal liederen beperkt wordt gehouden en er extra wordt geventileerd is dit nu mogelijk geworden.
  • Bij binnenkomst en vertek moet iedereen een mondkapje dragen, omdat we dan geen 1,5 m afstand kunnen houden. Als men zit of weer buiten is, mag het mondkapje weer af.
  • Het aanmelden voor de diensten komt te vervallen. Iedereen kan dus onaangekondigd de diensten bijwonen.
  • Tot medio augustus worden er geen diensten in de kerk van Laag-Soeren gehouden, omdat daar de capaciteit nog te beperkt is i.v.m. de 1,5 m.