Vorming en Toerusting Vorming en Toerusting
  Jij-en-ik-kring
Voor informatie over data en locaties: zie de rubriek Agenda.

Taizémaaltijd

Eens in de vijf á zes weken komen we (in de leeftijd van 3 tot 65+) bij elkaar. We delen meegebracht eten met elkaar.
Wanneer alles weer is opgeruimd, sluiten we af met een kort avond-gebed. We zingen, lezen uit de Bijbel en zijn stil met elkaar. We komen op een zondagavond bij elkaar van 17.00 uur tot 19.30 uur.

Inlichtingen     : Fam. Colen Scholten, Noorderstraat 7
                          tel 0313 450007

Het maandblad “Open Deur” is de leidraad van de gespreksavonden van de “Open Deur Kring”.
De bijeenkomsten zijn leerzaam en versterken het geloof.
Voor informatie over data: zie de rubriek Agenda.
locatie             : De Kerkhorst, Dorpsweg 65a, Spankeren
leiding             : Thea Henny-Keuper, tel. 0313 414153

Hervormde Vrouwen Groep “Denk en Werk’’
De "Vrouwenvereniging", zoals deze groep ook wel wordt genoemd, komt om de andere week van 14.00  -  16.15 uur  op de maandagmiddag bij elkaar in " De Kerkhorst " in Spankeren.
De vereniging is niet meer aangesloten bij de landelijke Protestantse Vrouwen Organisatie (PVO) , daar deze oktober 2017 is opgeheven. De Bijbelse verkenning zal nu worden ingevuld door verschillende thema's, die nu nog niet bekend zijn.

Heeft u belangstelling? U bent van harte welkom op één van onze tweewekelijkse bijeenkomsten.

Voor informatie over data: zie rubriek Agenda.
aanvangstijd
: 14.00 uur