PKN

zondag 20 september 2020 om 10.00 uur

Vredeszondag
Voorganger(s): ds. F.Z. Ort en pastor A. Coenraads

Oecumenische viering "Vrede verbindt verschil"

U kunt zich via de website www.pkndieren.nl aanmelden voor de eerstkomende zondag onder het tabblad kerkdienst ‘reservering kerkdienst’ tot zaterdagochtend 12.00 uur. Telefonisch opgeven kan op donderdagavond tussen 19.00 uur – 21.00 uur, vrijdagochtend en zaterdagochtend tussen 9.00 uur en 12.00 uur. U kunt bellen naar 06 57385198. In eerste instantie kunnen maximaal 50 gemeenteleden zich aanmelden. Voorganger, ambtsdrager(s), studioteam, koster en coördinatoren of andere meewerkende aan de dienst niet meegerekend. De reservering is voor 1 persoon van 13 jaar of ouder. Wilt u voor meer personen reserveren, dan dient u voor elke persoon een nieuwe reservering te maken. Kinderen tot 12 jaar hoeven zich niet te registreren, maar wel graag vermelden bij reservering.
Afmelden kan ook door een email te sturen naar reserveringkerkdienst@pkndieren.nl of te bellen naar 06 57385198

Interieur Petruskerk Spankeren