Onderscheiding Johan de Schipper Onderscheiding Johan de Schipper

Tijdens de startdienst van het nieuwe kerkelijk jaar op 9 september 2018 in de Boskapel te Laag-Soeren werd zowel afscheid genomen als welkom geheten. Wij namen afscheid van Johan de Schipper als pastoraal medewerker.
Maar zeker zo belangrijk was dat Johan ook had aangegeven te willen stoppen met zijn redactionele- en productie  activiteiten voor ons kerkblad. De eerste uitgave die hij verzorgde was het Kerstnummer van 1995.
Wij als kerkrentmeesters hebben voor bijna 23 jaar dienstbetoon een onderscheiding bij de landelijke organisatie Vereniging voor Kerkrentmeesterlijk Beheer (V.K.B. ) aangevraagd, deze werd toegekend in de vorm een zilveren draaginsigne en een oorkonde. Deze werden op 9 september uitgereikt met een korte waarderende toespraak en bloemen voor de vrouw naast deze belangrijke persoon.

Namens de kerkrentmeesters,
C. Verburg