foto's foto's

De restauratie van de bol is weer in een volgende fase gekomen.
Het frame en het houtwerk van de klokkenstoel en de bol is zover klaar dat de bol kon worden overgebracht naar de werkplaats van de koperslagerij in Groessen, om daar van een mooi laagje koper te worden voorzien.
Het is een heel kunstwerk geworden waar heel veel mensuren (met name die van Reon medewerker Anton Ordelman) in zijn gaan zitten en het ziet er heel goed uit, met een prima kwaliteit, voor zover ik dat kan beoordelen.
Ik heb wat foto's gemaakt bij Reon en in de bijlagen heb ik er enkele meegestuurd, zodat jullie een indruk krijgen hoe e.e.a. er nu uit ziet.

Wanneer de bol klaar is (ergens in mei verwachten we) dan zal deze z.s.m. op de kerk worden geplaatst.

Fred