Ghana Ghana
Berichten uit de  Ghanacommissie.

Graag wil ik u berichten over de afsluiting van het 3-jarige Ghanaproject.
Deze afsluiting bestond enerzijds uit een "dankjewel" maaltijd voor de gemeente en anderzijds uit een lunch
met Jasper Maas waarin werd teruggeblikt op het project.
Het samenzijn tijdens de maaltijd met de gemeente was warm en liefdevol…met elkaar, lekker eten,
gebed, zang en muziek en foto's en filmpjes vanuit Ghana.
Aan het eind van dit samenzijn mocht het bijeengebrachte bedrag bekend gemaakt worden.
Aan de hand van een overzicht van de gedane activiteiten werd er naar het eindbedrag toegewerkt.

Met elkaar hebben wij in 3 jaar tijd € 1.2074,51 opgebracht!!
Tel hierbij de toegezegde 6000,- euro van de diaconie, komen wij op een totaalbedrag van

Met hart en handen zijn wij hiertoe gekomen.
Als gemeente kunnen wij bijzonder trots zijn.

Met deze uitkomst mochten wij  een paar dagen later weer aan tafel voor een lunch, maar nu met Jasper Maas.
En samen keken wij terug op een zeer geslaagd project.
Bij het horen van het eindbedrag was ook Jasper erg onder de indruk.
Hij bedankte de gemeente voor de geweldige inzet.

Na de lunch nam Jasper ons, aan de hand van foto's en 2 filmpjes, mee naar zijn Ghana, waarin wij konden
zien waar het geld voor  ingezet werd en wordt.
En dan komt het moment dat een ieder weer zijnsweegs gaat.
Als commissie is het wat onwennig te weten dat het nu echt tot een eind is gekomen.
Het heeft ons veel gebracht deze jaren,  wat ons hart voor altijd zal verwarmen.

Een hartelijke groet,
de Ghanacommissie