foto's foto's

De activiteitencommissie deed op 10-06-2012 met verschillende popongs de hemel even op aarde komen.
Dankzij  Cat Stevens (Morning has broken), Stef Bos (Wat Ik niet ben),  Frankie Laine (I believe), Bob Dylan (Blowing in the wind) en Amanda Strijdom (Pelgrimsgebed) ontdekten we de zin van het leven.                                                                                                                                                                                            Na afloop werden er “bollen” gepland die bloemen zullen krijgen in de kleur van de Ghanese vlag.
Misschien kunnen we in September met de Kerkenmarkt oogsten!