foto's

Onze predikant Ds. Quik-Verweij
foto's

Wim Griffioen onze pelgrim  naar Santiago de Compostella is weer terug in de Lage Landen. In de pinksterdienst zocht hij naar woorden voor zijn ervaringen over de grens. Onvergetelijk was zijn warme ontmoeting met een Ghanees in Spanje terwijl wij juist in de Pinksterdienst ook aandacht voor Tamale (een stad in Ghana) hadden. Toeval bestaat niet: lang leve de Geest!

Pinksteren: we vieren na de pinksterdienst in de tuin van Schreuderhuizen samen met de bewoners en leiding de komst van de Geest.

De opgeblazen ballonnen lieten zien dat lucht belangrijk is. De Geest laat ons opademen en maakt ons mooi net zoals de volle ballonnen!